Klachtenregeling – Apotheek Waterryck – Roelofarendsveen

Apotheek Waterryck

Apotheek Waterryck

Noordeinde 19 2371CM Roelofarendsveen Tel:071 331 9100 Fax:071 331 1148

 

 

In verband met het Coronavirus vragen wij u:

Niet naar de apotheek te komen als dit niet nodig is en vanzelfsprekend zeker niet als u hoest, niest of andere klachten heeft die kunnen wijzen op Corona.

In de apotheek:

We vragen mensen om afstand te houden van de balies en laten maximaal 3 bezoekers tegelijk binnen.

Bezorgen:

Komt u liever niet naar de apotheek, dan kunnen wij uw medicatie bezorgen. Neemt u even contact met ons op, liefst per mail: info@apotheekwaterryck.nl (en bij Alkemade: info@apotheek-alkemade.nl). Vermeld u in de mail altijd uw geboortedatum en telefoonnummer.

We bezorgen zoveel mogelijk in de brievenbus (ook bij mensen zonder brievenbuscontract). Indien dit niet past leggen we het voor de deur, bellen aan en nemen afstand van de deur.

U dient aanwezig te zijn om de medicatie aan te nemen en ervoor te zorgen dat kinderen of huisdieren niet de medicatie in bezit kunnen krijgen.

Hartelijk dank voor uw begrip!

Team Apotheek Alkemade en Waterryck

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.